۱۳۹۳ شنبه ۳۰ فروردین | 2014 - 04 - 19
واژه را وارد کنید. بگرد
زمان انتشار خبر: دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۵

جنایت جدید تکفیریها/ دختر ۳ ساله در زنجبر

تروریست های تکفیری در سوریه یک کودک خردسال را به زنجیر کشیدند تا شاهد شهادت والدنیش باشد.

تروریست های تکفیری پس از به زنجیر کشیدن یک دختربچه، والدینش را به شهادت رساندند.

 

تروریست های تکفیری دختر سه ساله را به زنجیر کردند


به گزارش گروه ترجمه پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، تروریست های تکفیری یک دختربچه 3ساله سوری را ابتدا به زنجبر کشیده شده و سپس والدینش را در مقابل چشمانش به شهادت رساندند.

نظرات کاربران

علیرضا
Iran دوشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۵

یاد شهدی نیروهای زمینی و دریایی و هوایی به خیر که اگه نبودن عراقی ها با ما بدتر از این میکردن یاد همت و دوران و چمران وخرازی به خیر امروز شهادت لازم است و بس

باقر
Iran شنبه ۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۳

وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد *** تکفیری .... ..... نتواند که جوابم دهد.*** این کارها فقط از کسانی بر می آید که از نطفه ...... به وجود آمده اند.

احمد
iran پنج شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۹

بر پدر مادرشون لعنت خدا باد چرا اونایی که اینقدر دم از دموکراسی آزادی ''بشریت 'میزنند دهنشون رو بستن آخه بی پدر مادرا یه لحظه فک کنید این طفل معصوم ماله خدتونه

زهرا
Iran پنج شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۸

عجب صبری خدا دارد

محسن
Iran سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۳:۱۷

لعنت خدا براین . . . . . ، لعنت خدا بر این شیاطین انسی. یا اباصالح المهدی ادرکنی ولا تهلکنی. اللهم عجل لولیک الفرج

دیبا
Finland یک شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۰

دوستان عزیز وقتی همه تحولات جاری جهان چه در اروپا چه در خاورمیانه همه موید این نکته است که نبود رهبری واحد و مقتدر چه سرنوشتی را برای یک کشور میتواند رقم بزند .مثل قضیه اوکراین .شبیه انتخابات سال 88 خودمان اقلیت معترض و اینهمه خرابی و جنایت . حالا ببینید کسانیکه در تضعیف ولایت و رهبری میکوشند به چه کسانی خدمت میکنند.

منفرد
Iran چهار شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۰

از صبر خدا در شگفتم وای بر ما و مسلمین که فقط شاهد این همه جنایت ها هستیم وکاری نمی کنیم و به انتظار منجی نشسته ایم منتظر واقعی دست رو دست نمی گذارد بلکه جهاد می کند

احسان بی اعصاب
Iran دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۳

بابا مردم سوریه هم مقصرن صدام علیه العنه خرمشهر رو گرفت حضرت امام گفت خرمشهر باید ازاد بشه دیدین ک از تمام شهر های ایران رفتن و این تکفیری هارو شوت کردن بیرون .. توی سوریه وهابی ها اومدن ی روستا رو حمله کردن روستای بغلی دارن محصولشونو جم میکنن خب لامصب روستای بعدی ک روستای شماست به شما حمله میکنن بعدش.. بخدا قسم جرات کنن سمت ایران بیان این کارا رو کنن مادر نزایده.. جلوی کل دنیا واستادیم . این خنده دارها ک عددی نیستن.

آشنا
iran دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۳

منم دختر دارم والان واقعا متاثر شدم باید فکری کرد باید کاری کرد که ماهم دچار این فتنه هانشیم چرا اروپا وآمریکا که پرچم دار دروغین حقوق بشر هستند اینها رانمی بینند وشاید مصلحتشان است که نبینند .حال که مصلحت شما اینگونه است مصلحت ماهم این است که درضمن دفاع از انسانیت آنچنان پیشرفتکنیم تا دماغ همه را به خاک بمالیم . این کار از دست من وتو وما... برمی آید .

MT
Iran یک شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۵

با حلوا حلوا دهن شیرین نمی شه هموطن عزیز شما راست می گی تا کی باید بشینیم و شاهد زجر مسلمین باشم ما یا به قیامت اعتقاد نداریم یا ما هم تکفیری هستیم

امیر
Iran دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۷

تا به کی باید شاهد باشیم و کاری نکنیم به خدا فردای قیامت نمی توانیم پاسخگو باشیم که عده ای لجن و از کفتار کثیف تر مقابل چشمهای ما جنایت می کنند و ما؟!!!

میثم
iran یک شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۴

ایشاالله خدا به راه راست هدایتشون کنه بای فرج اقا صلوات

مجید
United States جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۴

از خدا میخوام جنایات ای وحشیهای شیطان پرست رو به خودشون برگردونه

سیدمحمدحسن بنی هاشمی
iran چهار شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۱

نمیدانم چطور کودکانمان در چنگال کفتاران خون آشام سنگ دل وهابی فریاد جانسوز و جگرخراششان بلند است ولی کسی نمیشنود و آن طرف تر اروپائی و امریکائی و مقلدین کورشان در همه جا هزینه نجات صدها کودک را خرج عیاشی میکنند و جاهلانه فریاد و نعره مستانه میزنند!!! وای به حال ما وای به حال ما وای به حال ما وای به حال ما وای به حال ما وای به حال ما وای به حال ما وای به حال ما یا صاحب الزمان بفریادمان برس دنیای کفر خیال کرده ما بیکسیم

مهدی
Iran پنج شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۴

ای کاش سید علی حکم جهادم دهد

جواد
iran پنج شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۰۲:۰۹

ای کاش رهبر عزیزمان دستور جهاد میداد.

زینب
iran شنبه ۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۵

لعنت خدا بر این از خدا بیخبران

سیدآبادان
Iran یک شنبه ۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۱

سلام از این ظلم جنایت به خدا پناه میبریم ودعابرای ظهور باید کرد وجاهلان بی درد که از زمان پیامبر تابه حال به اسلام ومسلمین خیانت کردن را بیش از این انتظار نمیرود

علی
Iran دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۰۱:۲۱

یا رقیه سه ساله

رحمان
Iran چهار شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۰

آیا تاهالا دیدید که حیوانات وحشی هم نوعان خودراچنین وحشیانه بکشند این وحشیها از این حیوانات هم وحشیترند لعنت خدا برآنها و هامیان آنها

علی
Iran جمعه ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰۰:۲۳

الله اکبر آقا بیا که سنگین است بر آسمان امانت خونها...

ثریا
Iran شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۰۲:۰۹

یا امام زمان به دادمان برس

جواد
iran دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۵

الهم عجل لولیک الفرج.

امیر
Iran یک شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۸

فقط میگم یا صاحب الزمان میبینی با شیعیانت چه میکنن؟قربئنت برم پس تا کی؟

علی اکبر نورصالحی
Iran دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۳

ان شا الله اندیشه بد و عمل بد و رفتار بدشان به خودشان باز خواهد گشت

amir khan
Iran سه شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۵

فقط راه رهایی مسلمین از شر این عوامل یهود و شیطان پرستان دعا برای تعجیل در ظهور آقا و مولایمان امام زمان مهدی موعود(عج) میباشد . برای ظهورش صلوات بفرستید شاید انشاالله بیاید اللهم عجل لولیک الفرج آمین یا رب العالمین

کورش
Iran سه شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۹

به مدیران سایت پیشنهاد ایجاد کمپینی علیه خشونت درسوریه دراینترنت به زبان عربی وانگلیسی را می دهم خواهش میکنم توجه وبررسی فرمایید.مطمئنا این خشونتهافقط حاشیه امنیت برای قوم یهود است ومسلمانان ملعبه دست انان.

احد
Iran سه شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۹

...وهستند کسانی که هنوز فکر میکنند دروغه.

مهرداد
Iran سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۵

آقا حسین که این جا نوشتی اینا همش دروغه می خوام بهت بگم که اگه به اندازه ی یک . . . . شعور داشتی می فهمیدی که این جنایت ها که همه رسانه های دنیا دارند بهش ازعان می کنند کار کیه و از خدا می خوام به حق ظلمی که به این طفل معصوم شده؛ به حق فریادهایی که در حال دیدن، سر بریدن، مادرش کشیده؛ تو و امسال تو رو که این طور با حرفهاتون به مظلوم ظلم می کنند رو به راه راست هدایت کنه و اگر هدایت نمی شید عذاب شدیدش رو شامل حال تون کنه.

hossain
Iran چهار شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۸

همش دروغه

محسن
Iran یک شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۶

یاحسین یا حسین

بهنام
Iran چهار شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۹

یا امام زمان چه لیاقت داشته باشیم چه نداشته باشیم با جان مادرت فاطمه آماده ایم از این لجن ها انتقام بگیریم انشالله

خبری
iran چهار شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۳

خدایاخیلی دلم سوخت کاش لحظه گریه ات دخترمعصوم آن جابودم انتقام تورامی گرفتم وآماده دفاع ازسوریه هستم .

سید
iran سه شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۶

خدا لعنتتون کنه حیونای وحشی... باید خون گریه کرد. تصورش جیگرم را آتیش زد. انا لله و انا الیه راجعون... آخه به چه جرمی و به چه گناهی؟ یا صاحب الزمان قربون دلتون برم تسلیت آقا جان...

علی
Iran سه شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۷

ای مسولین شما را به محمد قسم می دهم حکم جهاد را صادر کنید

هلاله
iran سه شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۸

قربون دل کوچکت که مثل حضرت رقیه از درد و ترس ،‌آب شد. قربون اشکهای چشمت که بر گونه های مظلومت جاریه/ قربونت با اون همه درد و رنج و اشک و آهی که با گریه هات فریاد می کنی بر سر جهان ظلم و بی عدالتی/ و وای به حال ما که کاری از دست ما ساخته نیست/ وای به حال ما..

محسن
Iran سه شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۹

با اولین نگاه یاد حضرت رقیه افتادم چقدر مظلومانه

amir
Iran سه شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۰

خواهرکوچکم ای کاش می تونستم تواغوشت بگیرم وبهت بگم نترس من اینجام..ای کاش می تونستم اشکاتوپاک کنم اون دل کوچکتو اروم کنم

حسین مختارزاده
iran سه شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۲ - ۰۲:۲۴

جدا از مسلمان بودن اینها باید اول ثابت کنند آدم هستن یا نه!!!!!!!!!!!!!!!!!!

رضا
Iran سه شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۲ - ۰۱:۰۲

تف به این وهابی های کثیف

حمزه
Iran دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۰

روی حیواناتی چون گرگ و کفتار سفید

amir
Iran دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۳

به خداوندی خداقسم برای سربریدن این جنایتکارااماده ام

ناشناس
Iran دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۱

خدا لعنتشان کند لطفا بیایید همه برای ظهور آقا ملتمسانه دعا کنیم.

نظر شما

لطفا نام را وارد کنید
لطفا ایمیل را درست وارد کنید
لطفا نظر را وارد کنید
لطفا عبارت را وارد کنید cap
• نظرات حاوی عبارات توهین آمیز (اشخاص، قومیتها و . . .) به هیچ وجه منتشر نخواهد. شد
• نظرات کپی شده و فاقد محتوا منتشر نمیشود.
• لطفا از نوشتن نظرات با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

پرونده بابک زنجانی "معادله‌ای چندمجهولی" است

زمان سفر ظریف به روسیه

سوئ استفاده از میزبانی سازمان ملل

دشت لاله های واژگون گرمه

قبر بقراط تغییر کاربری داد

مذاکراه کنندگان ایران در نیویورک

روز مصائب مسیح در نقاط مختلف جهان

کاشت سبزیجات در مریخ

مشکلات اصلی بیماران سرطانی

شیوه های پیشگیری از حساسیت‌ بهاری

مسابقات گاو بازی در جنوب فرانسه

گفتگوی خبری نبض جمعه ۲۹ فرودین

روزنامه های ورزشی شنبه (۱۳۹۳/۱/۳۰)

واکنش تهران به اقدام آمریکا درباره بنیاد علوی

فرصتی برای جامانده ها/ سرانجام ثبت نام شده ها

خودداری ترکیه از ارائه اطلاعات رضا ضراب به ایران

تصرف زره پوش سفارت آمریکا در لیبی

افتخار تکفیری‌ها به اسارت یک کودک ارمنی

عبدالله گل، الگوی "پوتین-مدودف" را مناسب ندانست

شکنجه در گوانتانامو مطابق قوانین آمریکاست

واکنش عراقچی به ادعاهای برخی رسانه ها

تاریخی ترین اعتراض انگلیس

توان نظامی ارتش رنگ از رخسار بدخواهان ایران اسلامی برد

کارگران ایرانی درتاجیکستان بدون حقوق مانده اند

بوتفلیقه بار دیگر رئیس‌ جمهوری الجزایر شد

مشروح اخبار ۱۹ جمعه ۲۹ فروردین

متن گزارش آژانس درباره اجرای توافق ایران و ۵+۱

بانک مرکزی: سه قسط از ۸ قسط توافق ژنو دریافت شده است

کشورهای اتحادیه اروپا لیاقت شورای امنیت را ندارند

بازگشت رد صلاحیت شده‌ها به رقابت های انتخاباتی

کاهش تعرفه برق به دستور رئیس‌ جمهور

شماره پیامک استعلام خلافی خودرو و نمره منفی

کشف ۵ هزار کیلو چای قاچاق در قصر شیرین

مخالفت رئیس جمهور با عفو/ زنجیره انسانی طرفداران مرسی

«سران آمریکا شاخه زیر خود را می برند»

پایانی بر یک شایعه نفتی!

جهان به روایت تصویر

نمایش قدرت و میهن دوستی ارتش

فتنه‌گران باعث تحریم شدند/ آب سنگین اراک تعطیل نمی شود

انفجار خونین در حمص/ ۱۵ تن کشته شدند

نام نویسی یارانه در روز ۲۹ فرورین

راهپیمایی حمایت، پس از درخواست همه پرسی استقلال

خبر ورزشی ۱۴:۳۰ جمعه ۲۹ فروردین

ارتش سوریه و انهدام یک تونل بزرگ تروریست ها

رقابت های اتومبیل رانی در قاب دوربین

فرود هواپیمای آمریکایی در مهرآباد/تکذیب شد

وثیقه گذاشتن شناسنامه و کارت شناسایی ملی، جرم است

کاهش فروش خودرو در جهان

اطلاعیه مهم سازمان هدفمندی یارانه ها

خبر مشروح ۱۳ جمعه ۲۹ فروردین

تصاویر سامانه های ارتش در تهران

عزاداری به سبک کره ای ها!

در مریخ حیات وجود ندارد

پیروزی احتمالی ریاست جمهوری بوتفلیقه در الجزایر

روز ارتش تا درگذشت مارکز

چند اشتباه رایج والدین در تربیت فرزند