۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۰ تیر | 2016 - 06 - 30
واژه را وارد کنید. بگرد
زمان انتشار خبر: سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۶

آیا شنبه تعطیل است!؟!

حال روز یکشنبه که مصادف با سی و چهارمین جشن انقلاب اسلامی است، طبق روال سال های گذشته تعطیل است و دو روز قبل تر از آن نیز جمعه است. این وسط می ماند شنبه که بر طبق عادت همگانی باید تعطیل باشد. اما آیا این روز، تعطیل همگانی خواهد بود؟

در سال های اخیر رسم بر این بوده که بین دو تعطیل را نیز تعطیل می کنند. اسمش را هم گذاشته اند «بین التعطیلین»!

حال روز یکشنبه که مصادف با سی و چهارمین جشن انقلاب اسلامی است، بر اساس روال سال های گذشته تعطیل است و دو روز قبل تر از آن نیز جمعه است. این وسط می ماند شنبه که بر طبق عادت همگانی باید تعطیل باشد. اما آیا این روز، تعطیل همگانی خواهد بود؟


استاندار تهران گفته، شنبه،‌ روز قبل از 22 بهمن تعطیل نیست.

مرتضی تمدن، در گفتگو با یکی از خبرگزاری های داخلی، درباره احتمال تعطیلی کشور در روز شنبه، گفت: دولت برای تعطیل کردن این روز، برنامه‌ ای ندارد و تعطیلی در پیش نیست.

به گفته وی، شهروندان می توانند بر اساس روال روزهای عادی، به فعالیت و امور روزانه خود بپردازند.

 

مدارس هم تعطیل نیست!

علی فرهادی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، نیز در خصوص «وضع دائر یا تعطیل بودن مدارس در روز شنبه 21 بهمن به علت قرار گرفتن بین دو روز تعطیل» گفت: مدارس کشور، روز شنبه 21 بهمن دائر است و هیچ برنامه‌ ای برای تعطیلی مدارس نداریم.

وی افزود: در صورتی که در هیئت دولت، تصمیمی در خصوص تعطیلی روز شنبه 21 بهمن گرفته شود، وزارت ‌آموزش و پرورش نیز تابع است.

فرهادی ضمن دعوت از فرهنگیان و دانش‌آموزان برای شرکت در راهپیمایی پرشکوه و دشمن شکن روز 22 بهمن، گفت: برنامه‌ های متنوعی نیز مانند مسابقه و فعالیت‌های فرهنگی برای دانش‌آموزان ویژه این روز پیش‌ بینی شده است.

نظرات کاربران

شهریار
Iran جمعه ۲۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۳

تعطیل نکنن خیلی بده این که دیگه چیزی نیست

غزال
Iran جمعه ۲۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۸

کسی که مدرسه نمیره تعطیل کنین سنگین تره

حسین نوروزی
iran دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۸

تعطیل بشه خیلی بهتر تا این که نشه

نادیا
Iran یک شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۷

من خودم معلم هستم کرمعلی سخترین کار هست و سه روز هم نیست پنج روزه و کلا کارآموزان کل انرژی معلمو میگیرن دیگه هیچ نایی نداره اصلا کاره معلمی خیلی سخته حقوقش خیلی کمه کم کمه وای

ساغر
Austria شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۲

ما که امروز مدرسه نرفتیم شما رو نمی دونم

محمد
Iran شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۰:۳۹

پرستار محترمی که از وفور تعطیلات برای معلمان کنایه نوشته است باید بداند که علی رغم احترامی که برای ایشان قائلم در تحمل فقط 10 دقیقه ی کلاس درس اگر خودشان معلم باشد باید شک کند!چرا که بردباری معلمان یکی از ویژگی های آنان است.معلمان علاوه بر تحمل بسیاری از مشکلات کلاس می بایست بسیاری از مفاهیم را تدریس نمایند وهمین باعث خستگی بیش از حد فکری وروحی این افراد می شود.دوست گرامی بهتر بود درخواست تعطیلی را بدون کنایه می نوشتید!

نیما
France جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۳:۲۲

چه خبره مگه عروسیه که تعطیلش کنن, بابا بسه تنبلی

بوق
Iran جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۱:۱۶

ممنون

معلم مظلوم
Iran جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۵

با سلام به این خانم پرستار محترم بگوئید اولا تا 20 خردادامتحانات برگزار می شود و معلمان تا 30 خرداد برگه تصحیح می کنند . ثانیا معلمان مثل شما در سال یک ماه مرخصی ندارند . ثالثا : امتحانات شهریور ماه را حتما پرستارها می گیرند و تصحیح می کنند رابعا : پرستارها با یک مریض کار می کنند که آزارش به هیچ کس نمی رسد اما معلمان با 30 الی 40 جوان پر انرزی کار می کنند که دوست دارند همه کاری بکنند بجز درس خواندن واعصاب و روان معلم به هم می ریزد.اگر شما فکر می کنید راحت است یک هفته جای من به کلاس بروید من دو برابر به شما حقوق می دهم بعد قضاوت کنید و خدا را در نظر بگیرید . در ضمن شما خودتان را با شرکت نفتی ها مقایسه کنیدکه ده برابر من و شما حقوق می گیرند .

امیر
Iran جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۲

انشاالله تعطیل میشه

شادی
Iran جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۸

حالا انگار ما منتظریم اینا تعطیل کنن!

مهراد
Iran جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۴

--> عدالتجو : اصفند=اسفند .. خوب این نظر چه ربطی به این خبر داشت ؟!!

سیتا
iran جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۴

کی نظر دولت درباره ی تعطیلی اعلام میشه؟

حجت
Iran جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۱

لطفا تعطیل کنید حداقل مدارس

یاس
Iran جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۸:۳۲

کاشکی تعطیل نکنن چون درسا عقبه.

BIB
Iran جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۲:۱۸

سلام،میشه لطفا تعطیل کنید؟ممنونم اگه بشه.

حسین
Iran جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۱:۴۹

عدالتجو اصفند غلطه عزیزم اسفند درستشه.شما هم میتونستی بری دکتر شی که نیای اینجا بنالی.

بین التعطیلین
Iran جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۰:۵۹

تعطیل کنین عالی میشه

عدالتجو
Iran پنج شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۴

اموزش وپرورش که از اول خرداد بمدت 4 ماه تعطیل است، عید هم از 25 اصفند تا 15 فروردین تعطیل است. از امسال هم که پنجشنبه ها تعطیل است، برف و الودگی هوا و بین التعطیلین هم ، تعطیل است موظفی شان هم که هفته ای 3 روز است. با تمام این تعطیلی ها باز هم می نالند که خقوقشان کم است. ما پرستارها که همیشه سرکار هستیم در برف و باران و زلزله و الودگی و عید و عزا و عاشورا، جمعه ها و شب و روز همیشه باید سرکار برویم و وقتی هم که همه تعطیل هستند ما باید سرکار برویم . چه گناهی کرده ایم و حقوقمان هم که وضعیتش معلوم استو تازه معلمین با بچه هاس سالم کار می کنند ما با بچه های بیمار و پر از درد و رنج و با بیمار بدحال و مرگ ومیر و گریه مردم همیشه سرکار داریم. براستی چرا این تفاوت شغل ها در حقوق و دستمزد تاثیر ندارد. یکی سالی بزور 150 روز سرکار می رود و یکی همیشه سرکار است لطفا رسیدگی کنید. منظورم این نیست که حقوق کعلمین را کم کنند انها خقشان است منظورم این است که حقوق پرستاران بسیار ناچیز است و باید زیاد شود تا عدالت رعایت شود التماس دعا

ریحانه
Iran پنج شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۰

ای بابا این یه روزم دیگه تعطیل کنین دعاتون میکنیم

محمد جواد
Iran پنج شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۶

تعطیل نکنین درسامون خیلی عقبه

اذین
iran پنج شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۵

چیه ضررمیکنید اگه یک روزدیگهام تعطیل کنید.

ناشناس
Iran پنج شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۷

ای بابا همین یه روزم تعطیل کنید

ali
Iran پنج شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۵

تعطیل کنید نکنید کی میره مدرسه

امیر
Iran پنج شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۲

خوب شما که آخرش به یک دلیل تعطیلش می کنین چرا می گویید تعطیل نیست؟؟؟

نادر
United States پنج شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۲

چه بکنید چه نکنید،کی حالشوداره بره؟؟؟ًًًًًًً!!!

مسعود
Iran پنج شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۷

چراتعتیل نمی کنید مگه دست خودتونه

مریم
iran پنج شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۰

بکنین نکنین فرقی نداره

الهه
Iran پنج شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۸:۲۵

خیلی بد هستید کاش طعتیل می کردین راضی نیستیم.

علی
Iran پنج شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۸:۲۲

چرا توی کشور مت همه دنبال فرار از کار و تعطیلی می گردند؟بعد می گیم چرا ژاپن و کره و... پیشرفت کردند و ما سرجامون موندیم.تصلا چرا بابید بین دو تعطیلی یک تعطیلی دیگر هم باشد.برای افزایش تلفات در جاده ها؟

p
iran چهار شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۲:۵۳

لازم نیست تعطیل کنید چرا تعطیل بشه؟

ستاره
United States چهار شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۸

عالی عالی عالی فوقعلاده است ما که مدرسه نمیریم

رز
Iran چهار شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۵

چرا تعطیل نیست؟ ما خسته شدیم از اینقدر رفتن ب مدرسه

mohmmad
Iran چهار شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۵

حداقل مدارس را تعطیل کنید

میلاد
iran چهار شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۴

می خواهید تعطیل کنیدمی خواهید نکنید کی میره مدرسه پس خودتان تعطیل کنید تعطیل نکنید ضرر میکنید

محمدرضا
Iran چهار شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۴

ممنون میشم اگه تعطیل کنین

نفان
iran چهار شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۷

اگه تعطیل کنین تو راهپیمایی شرکت می کنیم.

حمید
Iran چهار شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۳

قبلا وقتی یک بین تعطیلین بود تعطیل می کردید ... حالا چی شده ؟ چرا دیگه از تعطیلی خبری نیست

نظر شما

لطفا نام را وارد کنید
لطفا ایمیل را درست وارد کنید
لطفا نظر را وارد کنید
لطفا عبارت را وارد کنید cap
• عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
• از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود.

صدها انگلیسی: ملیت ما را تغییر دهید!

تنها راه خشکاندن تروریستها، انتقال سیاسی در سوریه!

محسن ترکی پرکارترین داور فوتبال ایران در لیگ برتر پانزدهم

پیرآیقرچمن در پرتاب دیسک برنزی شد

اعلام ترکیب تیم ملی کشتی آزاد؛ ۱۵ روز مانده به المپیک

فریاد برائت از تجاوز و ستم برای همیشه تاریخ ماندگار است

درخواست تعلیق عربستان در نهاد حقوق بشری سازمان ملل

چرا شهرداری در سطح شهر هیچ تبلیغاتی برای نمایشگاه قرآن نکرد؟

تمهیدات مترو تهران برای راهپیمایان در روز قدس

نبض دانشجو/ جواب دانشجویان به یک سوال مهم

قلم دوربین، چهارشنبه ۹ تیر ۹۵

کشف بال پرندگان باستانی در داخل کهربا

ویدئو/ غیررسمی، چهارشنبه ۹ تیر ۹۵

اخبار مشروح ۱۹, چهارشنبه ۹ تیر ۹۵

تیتر امشب/ عمده فرار مالیاتی کشور در بخش کسب و کار رخ می دهد

نادر طالب‌زاده در بیمارستان بستری شد

مدیرعامل جدید بانک رفاه کارگران معارفه شد

سفر رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان به فرانسه

تبریک رئیس جمهور به ریاست جدید ستادکل نیروهای مسلح

شیوخ وهابی از فرزندان نامشروع خود برائت جستند!

ابتذال شبکه‌های آل‌سعود صدای شیوخ سعودی را درآورد

دعوت هنرمندان و سینماگران به حضور در راهپیمایی روز قدس

هواپیماهای ایران هدف حمله قرار می‌گیرند

واکنش حزب الله به حمله تروریستی در استانبول

افزایش ۶۹ درصدی حجم مبادلات ایران و روسیه

جولان کالای قاچاق در کوچه مروی تهران

موضعگیری کامرون درباره تحولات اخیر انگلیس

یک انبار بزرگ مواد آتش زا در تهران طعمه حریق شد

روی خط خبر/ بازی اردوغان با عزت ترکیه

گفتگوی تلفنی اردوغان و پوتین

نبض دانشجو/ مشکلات صنفی دانشجویان

فریضه دفاع امت اسلامی از فلسطین با فریاد یکپارچه در روز قدس

اخبار مشروح ۱۶ چهارشنبه ۹ تیر ۹۵

کشف تازه دانشمندان ایرانی درباره ام اس

جان کری: برجام معادله ای راهبردی را به نفع آمریکا تغییر داد

رقابت ربات های ایرانی در آلمان

آمریکا: ایران باید در لیست سیاه پولشویی بماند

عزم جدی برای مبارزه همه جانبه با طلای قاچاق در کشور

گرامیداشت ۱۳ سرباز جان باخته سانحه نی ریز

شانزدهمین اردوی شاگردان بنا برای حضور در المپیک ۲۰۱۶ ریو

اعلام نام ایرانی کشته شده در استانبول

اعلام عزای عمومی در ترکیه / افزایش تعداد کشته شدگان

پرسپولیس از رضاییان به فیفا شکایت می‌کند

دولت راه ورود تعاونی ها به بورس را هموار کرد

گشایش اجلاس خلع سلاح هسته ای در توکیو

صدای همه ما در روز قدس؛ وحدت و حمایت از ملت فلسطین

اخبار ورزشی ۱۴:۳۰چهارشنبه ۹ تیر ۹۵

مهران، بزرگترین مرز ترانزیتی کشور

اخبار مشروح ۱۳ چهارشنبه ۹ تیر ۹۵

واردات روغن پالم به کشور ۳۰۰ هزار تن کاهش یافت