۱۳۹۳ پنج شنبه ۱ آبان | 2014 - 10 - 23
واژه را وارد کنید. بگرد
زمان انتشار خبر: سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۶

آیا شنبه تعطیل است!؟!

حال روز یکشنبه که مصادف با سی و چهارمین جشن انقلاب اسلامی است، طبق روال سال های گذشته تعطیل است و دو روز قبل تر از آن نیز جمعه است. این وسط می ماند شنبه که بر طبق عادت همگانی باید تعطیل باشد. اما آیا این روز، تعطیل همگانی خواهد بود؟

در سال های اخیر رسم بر این بوده که بین دو تعطیل را نیز تعطیل می کنند. اسمش را هم گذاشته اند «بین التعطیلین»!

حال روز یکشنبه که مصادف با سی و چهارمین جشن انقلاب اسلامی است، بر اساس روال سال های گذشته تعطیل است و دو روز قبل تر از آن نیز جمعه است. این وسط می ماند شنبه که بر طبق عادت همگانی باید تعطیل باشد. اما آیا این روز، تعطیل همگانی خواهد بود؟


استاندار تهران گفته، شنبه،‌ روز قبل از 22 بهمن تعطیل نیست.

مرتضی تمدن، در گفتگو با یکی از خبرگزاری های داخلی، درباره احتمال تعطیلی کشور در روز شنبه، گفت: دولت برای تعطیل کردن این روز، برنامه‌ ای ندارد و تعطیلی در پیش نیست.

به گفته وی، شهروندان می توانند بر اساس روال روزهای عادی، به فعالیت و امور روزانه خود بپردازند.

 

مدارس هم تعطیل نیست!

علی فرهادی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، نیز در خصوص «وضع دائر یا تعطیل بودن مدارس در روز شنبه 21 بهمن به علت قرار گرفتن بین دو روز تعطیل» گفت: مدارس کشور، روز شنبه 21 بهمن دائر است و هیچ برنامه‌ ای برای تعطیلی مدارس نداریم.

وی افزود: در صورتی که در هیئت دولت، تصمیمی در خصوص تعطیلی روز شنبه 21 بهمن گرفته شود، وزارت ‌آموزش و پرورش نیز تابع است.

فرهادی ضمن دعوت از فرهنگیان و دانش‌آموزان برای شرکت در راهپیمایی پرشکوه و دشمن شکن روز 22 بهمن، گفت: برنامه‌ های متنوعی نیز مانند مسابقه و فعالیت‌های فرهنگی برای دانش‌آموزان ویژه این روز پیش‌ بینی شده است.

نظرات کاربران

شهریار
Iran جمعه ۲۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۳

تعطیل نکنن خیلی بده این که دیگه چیزی نیست

غزال
Iran جمعه ۲۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۸

کسی که مدرسه نمیره تعطیل کنین سنگین تره

حسین نوروزی
iran دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۸

تعطیل بشه خیلی بهتر تا این که نشه

نادیا
Iran یک شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۷

من خودم معلم هستم کرمعلی سخترین کار هست و سه روز هم نیست پنج روزه و کلا کارآموزان کل انرژی معلمو میگیرن دیگه هیچ نایی نداره اصلا کاره معلمی خیلی سخته حقوقش خیلی کمه کم کمه وای

ساغر
Austria شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۲

ما که امروز مدرسه نرفتیم شما رو نمی دونم

محمد
Iran شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۰:۳۹

پرستار محترمی که از وفور تعطیلات برای معلمان کنایه نوشته است باید بداند که علی رغم احترامی که برای ایشان قائلم در تحمل فقط 10 دقیقه ی کلاس درس اگر خودشان معلم باشد باید شک کند!چرا که بردباری معلمان یکی از ویژگی های آنان است.معلمان علاوه بر تحمل بسیاری از مشکلات کلاس می بایست بسیاری از مفاهیم را تدریس نمایند وهمین باعث خستگی بیش از حد فکری وروحی این افراد می شود.دوست گرامی بهتر بود درخواست تعطیلی را بدون کنایه می نوشتید!

نیما
France جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۳:۲۲

چه خبره مگه عروسیه که تعطیلش کنن, بابا بسه تنبلی

بوق
Iran جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۱:۱۶

ممنون

معلم مظلوم
Iran جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۵

با سلام به این خانم پرستار محترم بگوئید اولا تا 20 خردادامتحانات برگزار می شود و معلمان تا 30 خرداد برگه تصحیح می کنند . ثانیا معلمان مثل شما در سال یک ماه مرخصی ندارند . ثالثا : امتحانات شهریور ماه را حتما پرستارها می گیرند و تصحیح می کنند رابعا : پرستارها با یک مریض کار می کنند که آزارش به هیچ کس نمی رسد اما معلمان با 30 الی 40 جوان پر انرزی کار می کنند که دوست دارند همه کاری بکنند بجز درس خواندن واعصاب و روان معلم به هم می ریزد.اگر شما فکر می کنید راحت است یک هفته جای من به کلاس بروید من دو برابر به شما حقوق می دهم بعد قضاوت کنید و خدا را در نظر بگیرید . در ضمن شما خودتان را با شرکت نفتی ها مقایسه کنیدکه ده برابر من و شما حقوق می گیرند .

امیر
Iran جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۲

انشاالله تعطیل میشه

شادی
Iran جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۸

حالا انگار ما منتظریم اینا تعطیل کنن!

مهراد
Iran جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۴

--> عدالتجو : اصفند=اسفند .. خوب این نظر چه ربطی به این خبر داشت ؟!!

سیتا
iran جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۴

کی نظر دولت درباره ی تعطیلی اعلام میشه؟

حجت
Iran جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۱

لطفا تعطیل کنید حداقل مدارس

یاس
Iran جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۸:۳۲

کاشکی تعطیل نکنن چون درسا عقبه.

BIB
Iran جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۲:۱۸

سلام،میشه لطفا تعطیل کنید؟ممنونم اگه بشه.

حسین
Iran جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۱:۴۹

عدالتجو اصفند غلطه عزیزم اسفند درستشه.شما هم میتونستی بری دکتر شی که نیای اینجا بنالی.

بین التعطیلین
Iran جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۰:۵۹

تعطیل کنین عالی میشه

عدالتجو
Iran پنج شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۴

اموزش وپرورش که از اول خرداد بمدت 4 ماه تعطیل است، عید هم از 25 اصفند تا 15 فروردین تعطیل است. از امسال هم که پنجشنبه ها تعطیل است، برف و الودگی هوا و بین التعطیلین هم ، تعطیل است موظفی شان هم که هفته ای 3 روز است. با تمام این تعطیلی ها باز هم می نالند که خقوقشان کم است. ما پرستارها که همیشه سرکار هستیم در برف و باران و زلزله و الودگی و عید و عزا و عاشورا، جمعه ها و شب و روز همیشه باید سرکار برویم و وقتی هم که همه تعطیل هستند ما باید سرکار برویم . چه گناهی کرده ایم و حقوقمان هم که وضعیتش معلوم استو تازه معلمین با بچه هاس سالم کار می کنند ما با بچه های بیمار و پر از درد و رنج و با بیمار بدحال و مرگ ومیر و گریه مردم همیشه سرکار داریم. براستی چرا این تفاوت شغل ها در حقوق و دستمزد تاثیر ندارد. یکی سالی بزور 150 روز سرکار می رود و یکی همیشه سرکار است لطفا رسیدگی کنید. منظورم این نیست که حقوق کعلمین را کم کنند انها خقشان است منظورم این است که حقوق پرستاران بسیار ناچیز است و باید زیاد شود تا عدالت رعایت شود التماس دعا

ریحانه
Iran پنج شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۰

ای بابا این یه روزم دیگه تعطیل کنین دعاتون میکنیم

محمد جواد
Iran پنج شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۶

تعطیل نکنین درسامون خیلی عقبه

اذین
iran پنج شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۵

چیه ضررمیکنید اگه یک روزدیگهام تعطیل کنید.

ناشناس
Iran پنج شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۷

ای بابا همین یه روزم تعطیل کنید

ali
Iran پنج شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۵

تعطیل کنید نکنید کی میره مدرسه

امیر
Iran پنج شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۲

خوب شما که آخرش به یک دلیل تعطیلش می کنین چرا می گویید تعطیل نیست؟؟؟

نادر
United States پنج شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۲

چه بکنید چه نکنید،کی حالشوداره بره؟؟؟ًًًًًًً!!!

مسعود
Iran پنج شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۷

چراتعتیل نمی کنید مگه دست خودتونه

مریم
iran پنج شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۰

بکنین نکنین فرقی نداره

الهه
Iran پنج شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۸:۲۵

خیلی بد هستید کاش طعتیل می کردین راضی نیستیم.

علی
Iran پنج شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۸:۲۲

چرا توی کشور مت همه دنبال فرار از کار و تعطیلی می گردند؟بعد می گیم چرا ژاپن و کره و... پیشرفت کردند و ما سرجامون موندیم.تصلا چرا بابید بین دو تعطیلی یک تعطیلی دیگر هم باشد.برای افزایش تلفات در جاده ها؟

p
iran چهار شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۲:۵۳

لازم نیست تعطیل کنید چرا تعطیل بشه؟

ستاره
United States چهار شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۸

عالی عالی عالی فوقعلاده است ما که مدرسه نمیریم

رز
Iran چهار شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۵

چرا تعطیل نیست؟ ما خسته شدیم از اینقدر رفتن ب مدرسه

mohmmad
Iran چهار شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۵

حداقل مدارس را تعطیل کنید

میلاد
iran چهار شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۴

می خواهید تعطیل کنیدمی خواهید نکنید کی میره مدرسه پس خودتان تعطیل کنید تعطیل نکنید ضرر میکنید

محمدرضا
Iran چهار شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۴

ممنون میشم اگه تعطیل کنین

نفان
iran چهار شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۷

اگه تعطیل کنین تو راهپیمایی شرکت می کنیم.

حمید
Iran چهار شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۳

قبلا وقتی یک بین تعطیلین بود تعطیل می کردید ... حالا چی شده ؟ چرا دیگه از تعطیلی خبری نیست

نظر شما

لطفا نام را وارد کنید
لطفا ایمیل را درست وارد کنید
لطفا نظر را وارد کنید
لطفا عبارت را وارد کنید cap
• نظرات حاوی عبارات توهین آمیز (اشخاص، قومیتها و . . .) به هیچ وجه منتشر نخواهد. شد
• نظرات کپی شده و فاقد محتوا منتشر نمیشود.
• لطفا از نوشتن نظرات با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

بدرفتاری با کارگران در امارات

اخبار ورزشی ۱۴:۳۰ پنجشنبه، ۱ آبان

جنگ فوتبالی در خیابان های اندونزی

بوگدانوف: به بهانه مبارزه با تروریسم نباید به کشورها تجاوز کرد

توافق سرمایه گذاری با ثروتمندترین کشور اسلامی

ارزیابی بعیدی نژاد از دور جمع بندی مذاکرات

کشف جسد ۳ دانش آموز لرستانی در سیلاب

مشروح اخبار ۱۳ اول آبان

توسعه مبادلات تجاری با ثروتمندترین کشور اسلامی

مردودی بانک های اروپا درطرح سختی آزمایی بانک ها

ارائه مستندات فجایع داعش در دادگاه های بین المللی/رصد منابع مالی داعش/تکذیب مسئولان عراقی

جنگ ویژه حاج قاسم تا اعتراض چادری به اسیدپاشی

فیلـم های آخر هفته در تلویزیون

پیکر آیت الله مهدوی کنی به خاک سپرده شد

بازداشت چهار تن از مسئولان فرودگاهی ونوکوو و مسکو

خداحافظی با کلسترول بد خون با دستاورد دانشمند ایرانی

اعدام زن عراقی به دست تکفیری ها

رازهای شادی و طول عمر مردم در کشورهای مختلف

تصاویر تشییع آیت الله مهدوی کنی/ بصیرت دفن نمی شود

پیکر مطهر آیت الله مهدوی کنی به حرم حضرت عبدالعظیم رسید

بوکو حرام ۶۰ زن دیگر در نیجریه را ربود

۱۰ فرودگاه برتر جهان در سال ۲۰۱۴

مرگ افشاگر «واترگیت»

ادامه مذاکرات کارشناسی ایران و ۱+۵ در وین

خبر ورزشی ۹:۳۰ پنجشنبه ۱ آبان

نوشابه زودتر از سیگار پیر می کند

«پیچ امین الدوله»، داروی آنفلوانزا

موزه اسکلت مردگان

انهدام جنگنده های داعش در شرق حلب/اعتراف داعش به فروپاشی

مشروح اخبار ۹ پنجشنبه ا آبان

عکسهای برتر مسابقه عکاسی لندن

۴ ماده‎ حیاتی برای ‎جلوگیری از سرماخوردگی

قیمت طلا، سکه و ارز ظهر پنجشنبه ۱ آبان

سنگین ترین شکست داعش در عراق

اقامه نماز بر پیکر آیت الله مهدوی کنی به امامت رهبر معظم انقلاب

روزنامه های ورزشی پنجشنبه (۱۳۹۳/۸/۱)

جزئیات تعقیب و گریز و شلیک های پیاپی دربزرگراه صدر تهران

جشن تولد خون خوارترین موجود دنیا

برای توافق دائم با ۱+۵ قدم‌های خوبی برداشته شده

ورود نیروهای " کفن سفید " به دیرالزور

ده ها کشته در انفجار ۳ خودروی بمب‌گذاری شده در بغداد

خاطره جالب خبرنگار لبنانی از آیت الله مهدوی کنی

ابتلای ۵ حاجی ایرانی به بیماری کرونا/ موردی از وبا گزارش نشده است

رئیس جمهوری چچن: دنبال ابوبکر البغدادی ام !!

اطلاعیه ناجا در آستانه محرم

مشروح اخبار ساعت ۱۹سی ام مهر

اعدام زنی که تسلیم خواسته شیطانی نشد

دیدار جان کری با مرکل و گفت‌وگو درباره ایران

کاپیتولاسیون آمریکایی در فلیپین

اولین شکست خانگی تراکتورسازی مقابل پیکان / توقف استقلال مقابل پدیده + جدول